Gyakran ismételt kérdések

Csak bankkártyával lehet fizetni a Klubhoz való csatlakozást?

Igen, csak bankkártyával – így Neked és Nekem is egyszerűbb, és gördülékenyebb a tagságod nyomon követése.

Havi tagság esetén minden hónapban; éves tagság esetén minden évben ugyanazon a napon automatikusan meg fog újulni a tagságod, azaz le fog vonódni a tagdíj.

Éves tagság esetén erről a forduló nap előtt 3 emlékeztető levelet küldünk (1 hónappal, 2 héttel és 1 héttel előtte), hogy biztos szeretnéd-e folytatni.

Átutalásra, SZÉP Kártyás fizetésre nincs lehetőség, köszönöm a megértést!

Én csak bankszámláról tudok utalni? Lehetséges ez?

Nem!

Ha nincs bankkártyád vagy nem szeretnéd itt használni, akkor kérd meg egy közeli családtagod vagy ismerősöd, akivel meg tudod beszélni, hogy az övével jelentkezz, vagy regisztrálj.

Nem fogadja el a rendszer a bankkártyámat, mi lehet a gond?

Master Card és Visa kártyát gond nélkül elfogad a rendszerem, ha ilyennel van gond, kérlek ellenőrizd a bankkártya lejárati dátumát, illetve hogy van-e rajta fedezet. Ha minden rendben, kérlek próbáld újra – előfordul hogy egyszerre sokan jelentkeztek, és lelassul a weboldalam.

Maestro kártyánál előfordulhat, hogy nem fogadja el, próbáld meg és remélem sikerül! Ha nem, akkor próbáld meg egy másik bankkártyával a jelentkezést.

2021. január 01. óta csak erős ügyfél-hitelesítéssel lehet online vásárolni – nem csak nálam, mindenhol.

Ez azt jelenti, hogy banktól függően vagy SMS-ben kapott kód megadásával, vagy alkalmazásban kell megerősíteni az online vásárlást. Ennek a részleteivel kapcsolatban kérlek, keresd fel a bankodat.

Külföldi bankkártyával tudok fizetni?

Ha a külföldi bankkártyád Master Card / Visa / Maestro, és minden adatot meg tudsz adni amit a fizetési rendszer kér (16 jegyű bankkártyaszám, lejárati idő hh/éé, 3 jegyű titkos kód a kártya hátulján), akkor igen.

Ellenkező esetben próbáld meg egy másik bankkártyával a jelentkezést.

Mikor lehet csatlakozni a Klubhoz?

Bármikor. Akár éjjel kettőkor is, amikor vágyat érzel arra, hogy változtass az otthonod állapotán.

Lehet szüneteltetni a klubtagságomat?

A tagság szüneteltetésére nincs lehetőség, csak a lemondására.

Hogyan lehet lemondani a tagságomat?

A tagságod bármikor le tudod mondani anélkül, hogy e-mail írnál!

Fiókom oldalon találod meg a következő esedékes terhelés dátumát, és mellette a “LEMONDÁS” gombot. Erre kattintva ki kell pipálnod, hogy szeretnéd lemondani a tagságod, és a “TOVÁBB” gombra kell kattintanod. Ezzel kész is vagy. 🙂

A lemondásról kapsz majd egy megerősítő e-mailt, amivel nincs teendőd.

Lemondás után is még egy ideig aktív marad a hozzáférésed, és meg fogod kapni a Klubbal kapcsolatos e-maileket a már kifizetett időszak végéig.

Ha egyszer lemondom, visszajöhetek bármikor a Klubba?

Igen

Ha lemondom a tagságomat, akkor meddig férek hozzá a tudástárhoz még?

A lemondással leállítottad az automatikus levonást, de mivel a havidíjat előre fizeted nem utólag, ezért még egy ideig aktív marad a hozzáférésed, és meg fogod kapni a Klubbal kapcsolatos e-maileket is a már kifizetett időszak végéig.

Például: ha április 22-én csatlakoztál/történt a legutolsó levonás, és május 02-án lemondod a tagságod, május 21-ig még elérsz és megkapsz mindent. 🙂 Május 22-én már nem lesz levonás, és aznap törlöm a fiókodat is (mivel ezt manuálisan csinálom, lehet 1-2 nap csúszás).

A lemondás sikerességét tudod ellenőrizni – ha a Fiókom oldalon a következő esedékes terhelés dátuma 0000.00.00, illetve az előfizetés állapota Lemondva, akkor minden rendben! 

Nem vagyok fenn a Facebookon, így is tudok csatlakozni?

Igen, mert a Rend egy kattintásra Tudástára egy olyan zárt felület, ami nincs kapcsolatban a Facebookkal. A klub tagoknak tartandó élő bejelentkezéseim skypon történik és utána ez is fel lesz töltve a tudástárba. Így ahhoz, hogy Klubtag lehess, nem kell fenn lenned a Facebookon.

Havi tagságról át lehet váltani éves tagságra?

Igen. Ha már tag vagy, a fiókodba való belépés után találsz egy Profil menüpontot, ott tudsz majd váltatni a havi és az éves díj fizetése közt.

Lemondás után vissza jár nekem a befizetett tagdíj?

Nem. Ha havi előfizetésed van, és hónap közepén mondod fel a tagságodat, akkor a fordulónapodig hozzáférsz a tudástárban lévő összes anyaghoz. Ha éves előfizetést választasz, és az év lejárta előtt lemondod, akkor az év lejártáig marad érvényes a hozzáférésed, utána automatikusan törlődik. Így valójában ki tudod használni a tagságod összes előnyét, de a következő díj már nem vonódik le a számládról.

Egyetlen esetben van visszatérítés, ha éves tagsággal jelentkeztél, és az első 30 napban jelezted Nekem e-mailben (hello@rendegykattintasra.hu), hogy szeretnéd lemondani a tagságod és visszakapni a teljes éves díjat. Ez csak akkor érvényes, ha először vagy tagja az Akadémiának – ha kihagyás után újrajelentkeztél vagy havi tagságról váltottál évesre, akkor nem. Illetve fontos, hogy írj Nekem.

A jelentkezési oldalon és a jelentkezést visszaigazoló levélben kihangsúlyozom, hogy automatikus levonással működik az Akadémia, illetve hogy a Fiókom oldalon bármikor le tudod mondani. Ezen az oldalon a következő levonás dátuma is szerepel, így minden lehetőség adott, hogy Te irányítsd a tagságod és a fizetést. Éves tagság esetén a levonás előtt 3 emlékeztető levelet küldök.

Fentiek miatt sajnos sem éves, sem havi tagdíjat nem tudok visszatéríteni.

Köszönöm a megértést és az együttműködést, kérlek kövesd figyelemmel a tagságod.

Lejárt a bankkártyám. Hol tudom az adatai módosítani?

Ezt az adatot is a Fiókodba belépve tudod megváltoztatni.

Nem működik a jelszó, nem tudok belépni a tudástárba, mit kell tennem?

Miután jelentkeztél a Klubba, vagy regisztráltál egy tanfolyamra, azonnal elküldöm e-mailben a belépési adataidat. Abban a levélben egy automatikusan generált jelszó van – amit használhatsz hosszútávon, vagy megváltoztathatod egy olyanra, amit jobban meg tudsz jegyezni.

Ezen az oldalon tudod megváltoztatni a jelszavadat >>

A későbbiekben bármilyen problémád van a belépéssel, arra az a megoldás, ha megváltoztatod a jelszavad.

Akkor is ha elfelejtetted, vagy ha bár jót írsz be de mégsem enged be; illetve akár be vagy lépve akár nem a jelszó változtatás előtt.

Kérlek, először olvasd el a jelszóváltoztatás lépéseit a fent linkelt oldalon.

Ha ezek után sem tudsz belépni, vagy nem sikerül megváltoztatni a jelszavad, írj Nekem a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címre.

Hogyan tudom megrendelni a könyveket vagy a tanfolyamokat?

A megrendelések leadása a  https://www.rendegykattintasra.hu  webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Pár perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors!

Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalamon feltüntetett árak bruttó árak. Semmilyen rejtett költség nincs. A szállítási költségről lejjebb olvashatsz.

Leadhatom telefonon a rendelésemet?

Nem, telefonon nem adhatod le a megrendelésedet, de az ügyfélszolgálaton kérdezhetsz, ha elakadtál a rendelésben. Az ügyfélszolgálat telefonszáma:+36/70-670-1826

Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 10-16 óráig érhető el, és a telefon másik végén kollégám vagy én, szívesen állunk mindenki rendelkezésére. 

Hogy lehet beváltani a vásárlási kupont?

A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot, és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond ide kattintva új jelszót kapsz a Rend egy kattintásra oldalon lévő fiókodhoz az email címedre. A felhasználó név az e-mail címed lesz.

Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, abban az esetben ezt megteheted az oldalra belépve saját felhasználói fiókodba.

A Rend egy kattintásra oldalon a „Bejelentkezés” menüpont alatt, a haztartasvezetes.hu oldalon a Fiók-ba belépve, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Ha könyvet rendeltél, akkor a csomagod a futárnak való átadása vagy a postára vitele kedden és csütörtökön történik. Tehát a csomagodat a megrendelés leadásának napjától függően szerdán vagy pénteken várhatod. Erdőkertesi személyes átvétel esetén ez csak rajtad múlik.

Online termék rendelése esetén a megrendelés kiegyenlítése után 24 órán belül.

Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

Személyesen átvehetem a csomagot?

Igen, személyesen is van lehetőség a csomagod átvételére Erdőkertesen hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között. Személyes átvétel esetén szükség van időpontegyeztetésre, melyet a +36706701826 telefonszámon tudsz megtenni.

Ha nem tudod személyesen átvenni a csomagot, akkor válaszd a házhoz szállítást, vagy kérd valamelyik GLS csomagpontra a csomagot, vagy a postai szállítást.

Mennyibe kerül a szállítás?

Bizonyos könyveknél a szállítás ingyenes, de ezt a termékkartonon fel is tüntetem. Postai  futárral történő megrendelésre van lehetőség, illetve  csomagautomatába is kérheted. További információk a szállításról és annak költségeiről >> 

Külföldre is kérhetem a csomagot?

Igen, ha előre egyeztetünk. Ha Te külföldön élsz, és könyvet szeretnél rendelni, akkor előtte vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. Erre azért van szükség, mert a külföldre való szállítás költsége elég magas, és ezért nem minden országba tudunk szállítani.

Az ügyfélszolgálatatot vagy a +36706701826-os telefonszámon, vagy a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címen tudod elérni.

Lehet a Rend egy kattintásra ügyfélszolgálati irodában személyesen is vásárolni rendelés leadása nélkül?

Nem. Az ügyfélszolgálati irodában (2113 Erdőkertes) csak a leadott megrendelésed személyes átvételére van lehetőség. Csomagodért hétfőtől péntekig 10-tól 16-ig tudsz jönni előre egyeztetett időpontban.

Hol tudok rendelés nélkül vásárolni?

Előadásokon, rendezvényeken, személyes találkozókon.

Maradt még kérdésed?

Hívd az ügyfélszolgálatot: +36706701826
Vagy e-mailben küldd el a kérdésed nekünk: hello@rendegykattintasra.hu

error: A tartalom szerzői jogvédelem alatt áll.