Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom megrendelni a termékeket? 

A megrendelések leadása a  https://www.rendegykattintasra.hu  webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Pár perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors!

Mit tartalmaz a vételár? 

Az oldalamon feltüntetett árak bruttó árak. Semmilyen rejtett költség nincs.

Leadhatom telefonon a rendelésemet? 

Nem, telefonon nem adhatod le a megrendelésedet, de az ügyfélszolgálaton kérdezhetsz, ha elakadtál a rendelésben. Az ügyfélszolgálat telefonszáma:+36/70-670-1826

Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 9-17 óráig érhető el, és a telefon másik végén kollégám vagy én, szívesen állunk mindenki rendelkezésére.

Mit jelent a termékeknél feltüntetett “raktáron” szó? 

Raktáron: a termék azonnal szállítható, ill. átvehető. Ha 16.15-ig leadod rendelésed, akkor a rendelésed utáni 2. munkanapon már kézhez is kapod!
Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll. Várható érkezezési ideje 1-2 hét.

Hogy lehet beváltani a vásárlási kupont? 

A kosár oldalon van egy kuponkód mező és oda kell bemásolni a kuponkódot, és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat? 

Semmi gond ide kattintva új jelszót kapsz az email címedre. A felhasználó név az e-mail címed lesz.

Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, abban az esetben ezt megteheted az oldalra belépve saját felhasználói fiókodba.

A “Bejelentkezés” menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra.

Mikor kapom meg a csomagot?

A rendelés leadását követő 2. munkanapon, ha a termék a „raktáron” lévő státuszban volt.  Erdőkertesi személyes átvétel esetén ez csak rajtad múlik.

Milyen szállítási fajták állnak rendelkezésre? 

A szállítási információkért kattints ide!

Melyik napokon és napszakban van a kiszállítás?

Csomagjainkat a GLS és a DPD futárszolgálat kollégái hétfőtől péntekig, reggel 8 és délután 5 óra között szállítja házhoz. Ha nem tudod otthon várni a csomagot, akkor érdemes oda kérned a csomagot, ahol napközben tartózkodsz (pl. munkahely) vagy praktikus lehet a GLS csomagpontra kérni, így akkor mész be érte az általad kiválasztott csomagpontra, amikor neked megfelel. További információk a szállításról >> 

Személyesen átvehetem a csomagot?

Igen, személyesen is van lehetőség a csomagod átvételére Erdőkertesen hétfőtől péntekig 9 és 16 óra között. Személyes átvétel esetén szükség van időpontegyeztetésre, melyet a +36706701826 telefonszámon tudsz megtenni.

Ha nem tudod személyesen átvenni a csomagot, akkor válaszd a házhoz szállítást, vagy kérd valamelyik GLS csomagpontra a csomagot. Mindkét esetben fizethetsz utánvéttel is.

Mennyibe kerül a szállítás?

15.000 Ft feletti vásárlási értéknél INGYEN szállítjuk ki a csomagodat!

További információk a szállításról >> 

Külföldre is kérhetem a csomagot? ?

Igen, ha előre egyeztetünk. Ha Te külföldön élsz, és rendelni szeretnél a webshopból, akkor előtte vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. Erre az ért van szükség, mert a külföldre való szállítás költsége elég magas, és ezért nem minden országba tudunk szállítani.

Az ügyfélszolgálatatot vagy a +36706701826-os telefonszámon, vagy a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címen tudod elérni.

Hogyan tudok fizetni?

A megrendelésed ellenértékét a termék átadásánál fizetheted a futárnak, a csomag átvétele után (utánvét) vagy a rendelés folyamán előre kifizetheted bankkártyával a biztonságos Barion rendszerén keresztül, vagy az OTP-nél vezetett 11742441-21450338 bankszámlára átutalással. Személyes átvétel esetén, a helyszínen csak készpénzben tudsz fizetni.

Lehet a Rend egy kattintásra ügyfélszolgálati irodában személyesen is vásárolni rendelés leadása nélkül?

Nem. Az ügyfélszolgálati irodában (2113 Erdőkertes) csak a leadott megrendelésed személyes átvételére van lehetőség. Csomagodért hétfőtől péntekig 9-tól 16-ig tudsz jönni.

Fizethetek utánvéttel?

Igen, valamennyi szállítási módnál van lehetőség utánvétes fizetésre. Az utánvét díja csak 300 Ft, amit azért számítunk fel, mert számunkra is jelentős többlet költséget jelent. Utánvéten kívül előre utalással és bankkártyával is fizethetsz, ezekért természetesen nem számítunk fel többlet költséget

További információk a fizetésről >>

Milyen bankszámlára utaljak, ha átutalásos fizetést választottam?

  • Kedvezményezett bankja: OTP Bank
  • Kedvezményezett neve: Rend egy kattintásra Bt.
  • Kedvezményezett számlaszáma: 11742441-21450338

Van garancia a termékekre?

A Leifheit garanciális feltételeit itt olvashatod.

Mit tehetek, ha sérülten érkezik a megrendelt termék?

Jelezd nekünk e-mailben a hello@rendegykattintasra.hu címen vagy telefonon a 06706701826 számon, és mi szívesen küldünk helyette, amit szeretnél, vagy visszatérítjük az árát.  – További információ >>> Vásárlási feltételek

Mit tegyek ha nem azt kaptam amit rendeltem?

Kérünk, ebben az esetben írj nekünk a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címre. Az e-mailbe kérjük írd bele a rendelésszámodat és azt, hogy mi helyett mit kaptál. 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot, és korrigáljuk a tévedésünket.

Mi a teendő, ha megrongálódott a csomagom a szállítás során?

Kérünk, ebben az esetben fényképezd le a sérült csomagot, és írj nekünk a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címre. Az e-mailbe kérjük írd bele a rendelésszámodat, és csatold hozzá a sérült csomag fotóját. 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Nem kaptam választ minden kérdésemre

Semmi baj, mindent megoldunk. Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket.

Hívd az ügyfélszolgálatot: +36706701826
Vagy e-mailben küldd el a kérdésed nekünk: hello@rendegykattintasra.hu