Oberling Léna

az igényes ingatlanok takarítója

év takarítási tapasztalat

kitakarított magánház

kitakarított nyaraló

kiképzett takarító

Ügyfeleim üzenetei…

Már a személyes felmérés alatt is megmutatkozott Léna profisága. Olyan dolgokra is rákérdezett, felhívta a figyelmemet, amire én nem is gondoltam. A takarítás után pedig egy olyan tiszta ingatlant kaptam vissza, amilyenről álmodni sem mertem volna. A beköltöző albérlők el is kérték Léna telefonszámát, mondván, hogy a jövőben csak vele szeretnének ők is dolgozni.

3000 nm alapterületű ingatlan tulajdonosa

“Fantasztikus csapat, kifogásolhatatlan munkavégzéssel!”

Színész

Kétkedve fogadtam az ismerősöm ajánlását, miszerint a szezon előtti nagytakarítás lebonyolítását bízzam Lénára. Ezt az ajánlást 5 éve kaptam, és azóta minden évben Léna és csapata takarítja ki a nyaralót a szezonnyitás előtt. Miért? Mert nem standard takarítást kapok, hanem a nyaraló és az én igényeimet is figyelembe veszi, ráadásul a figyelme minden apró részletre kiterjed. Egy dolgot sajnálok csak: hogy nem vállalnak rendszeres takarítást a vendégek távozás után. De Léna ennek a problémának a megoldásában is segített: általa képzett takarítót ajánlott, akivel maximálisan meg vagyunk elégedve én is és a vendégek is, immár 4. éve.

Luxusnyaraló tulajdonos

“Minden évben kétszer hívom Lénát, hogy az esedékes nagytakarítást végezze el a csapatával. Miért Léna? Mert tőle senki nem tudja meg, hogy ki is vagyok én. Vagyis a diszkréció nála elsődleges szempont.”

Közszereplő

“Bár van bejárónőm, de ennek ellenére a nagytakarítást nem szeretném vele végeztetni, hiszen az több emberes munka. Mivel a bejárónőm is Léna által van, ezért egyértelmű, hogy a nagytakarítás is ő általa lesz kipipálva.”

Énekes

Hol takarítok?

Gödöllő és 50 km-es körzetén belül, kiadó-eladó ingatlanokban, privátházakban, nyaralókban és vendégházakban végzek nagytakarítást a csapatommal.

Milyen feladatokat végzek el?

Egyszerűen megfogalmazva: mindent, ami a nagytakarítás szó alatt értendő. Tudom, most itt egy hosszú, konkrét feladatokat tartalmazó listát szeretnél látni, de mint látod, ilyen lista ezen az oldalon nincs. Miért? Mert pontos elvégzendő feladatlistát az ingatlan személyes megtekintése, és a nyitott kérdések megbeszélése után lehet csak elkészíteni.

Személyes megtekintés után az árajánlat mellé mellékelem az elvégzendő feladatok listáját, ami általában elég hosszú szokott lenni, így el tudod dönteni, hogy velünk szeretnéd-e kitakarítattni az ingatlanodat vagy sem.

Milyen feladatokat nem végzek el?

❌ Pince takarítás

❌ Padlás takarítás

❌ Extrém magas, vagy nagy magasságban lévő ablakok külső tisztítását

❌ Mosás

❌ Vasalás

❌ Külső részek takarítása (kivéve az ingatlanhoz tartozó terasz)

Ki vagyok és miért bízz meg bennem?

Szia! Léna vagyok, az A Takarító, aki…

💦 Németországban felépített egy olyan takarítócéget,

💦 ahol exkluzív golfklubokat takarított napi 2x 4 éven keresztül 20 takarítóval,

💦 közel 100 takarítót képzett ki itt Magyaországon,

💦 kitakarított már több ezer házat, nyaralót 6 év alatt,

💦 könyvet írt a takarítás és szelektálás folyamatairól,

💦 a takarítók elkötelezett támogatója,

💦 az igényes ingatlanok takarítójává vált Magyarországon,

💦 nem csak beszél a takarítás fontosságáról, hanem maga is csinálja,

💦 szerint a kiszervezé szabaddá tesz.

Neked pedig abban fogok segíteni, hogy levegyem a nagytakarítás terhét a válladról.

Hogyan dolgozok?

FONTOS! Minden munkát személyesen nézek meg, utána írásban küldöm az árajánlatot a részletes, elvégzendő feladatlistával, majd elfogadás után olyan szerződést kötünk, melynek rész a titoktartási nyilatkozat.

          No, akkor lássuk azt a folyamatot, aminek a végeredménye egy olyan makulátlanul tiszta ingatlan lesz, ahol nem neked kell takarítanod.

🔸 Az oldal alján lévő adatlapot kitöltöd, majd az elküldöm gombra kattintasz.

🔸 A megkeresésed után, 24 órán belül, az általad megadott telefonszámon hívni foglak, hogy időpontot egyeztessünk a személyes találkozóra és az ingatlan állapotának felméséréhez.

🔸 A megbeszélt időpontban csengetek és együtt bejárjuk az ingatlant, megbeszéljük az elvégzendő feladatokat, felhívom a figyelmedet az esetleges problémákra, megbeszéljük a takarítás időpontját.

🔸 A felmérés után, 48 órán belül, e-mailben küldöm az árajánlatot, melynek része a részletes, elvégzendő feladatlista. Az ajánlat egy fix összeget fog tartalmaz, vagyis mi nem óradíjban dolgozunk.

🔸 Az árajánlat elfogadására 48 óra áll rendelkezésedre. Amennyiben az ajánlat elfogadásra kerül, úgy e-mail fordultával küldöm a szerződést átnézésre. Ha valamilyen módosítást szeretnél benne, akkor arra a munkavégzés elkezdése előtt van lehetőséged.

🔸 Az elfogadott szerződést a munkavégzés reggelén kinyomtatva viszem, és a helyszínen mindketten aláírjuk.

🔸 A szerződés megkötése után átadod nekem az ingatlan kulcsát, mi pedig elkezdjük a munkát.

🔸 Minden eszközt és tisztítószert mi viszünk, tehát saját eszközökkel dolgozunk.

🔸 A munka elvégzéséhez szükséges napok számát, az ajánlatba beírtam, tehát tudni fogod előre, hogy mikor leszünk kész.

🔸 A takarítás végeztével ismét együtt végigmegyünk az ingatlan összes helyiségén, és megnézzük, hogy minden a megbeszélés szerint lett-e elvégezve.

🔸 A séta végén visszaadom neked az ingatlan kulcsait, te pedig aláírod nekem a munka elvégzéséről készített nyilatkozatot.

🔸 Az aláírt nyilatkozat alapján kiállítom a számlát, elküldöm neked e-mailben, neked pedig 3 napod van arra, hogy átutald az összeget a számlán feltüntetett bankszámlára.

Szimaptikus neked ez a takarítási módszer? Ha igen, akkor vedd fel velem a kapcsolatot a lenti űrlap kitöltésével.

Ajánlatkérés ingatlan nagytakarítására

Az alábbi űrlap kitöltésével és elküldésével tudod felvenni velem a kapcsolatot. Töltsd ki minden sort az adataiddal és nyomd meg a végén az „elküldöm” gombot. Az árajánlat elkészítettése nem jár semmiféle kötelezettséggel.

Kezdhetjük? Készen állsz? Akkor töltsd ki az adatlapot!

Oberling Léna

takarítási és szelektálási folyamatok szakértője

Mit szeretnél kitakarítattni?

Adatkezelési tájékoztató

Vélemények azoktól, akinél már takarítottunk…

Nem csak profi, hanem csodálatra méltó munkát adtak ki a kezeik közül a takarítók. Minden tulajdonostársamnak ajánlom őket bizalommal.

Nyaraló tulajdonos

“Minden albérlő váltás között Léna és csapata takarít az ingatlanban már 4 éve. Maximálisan meg vagyok velük elégedve és nem váltanám le őket másik takarítóra.”

Ingatlan tulajdonos

“A diszkréció számomra nagyon fontos, ezért takarít nálam Léna már 3 éve. A bizalom kölcsönös, ezért az ingatlan kulcsát a munkavégzés időtartamára mindig Léna kezébe adom.”

Közszereplő

Válaszok azokra a kérdésekre, amik felmerültek az ügyfeleimnél.

Minden munkát személyesen nézek meg.

A munka elvégzése után számlát állítok ki, melyet átutalással lehet kigyenlíteni 3 napon belül.

Várólista van, ezért érdemes időben ajánlatot kérni.

Fix árban dolgozunk, nem órabérben.

Csak nagytakarítást végzünk, heti rendszeres takarítást nem.

Saját csapattal dolgozom, ami az áltam kiképzett takarítókból áll.

Minden eszközt és tisztítószert én biztosítok.

Egy takarításhoz általában 2-3 takarítót viszek, de ez mindig a feladat nagyságától függ.

Mindig szerződést készítek. Egy munka – egy szerződés.

Árajánlatot írásban adok.

A takarítókat, akik a csapatomba tartoznak, én képzetem ki és én felügyelem őket.

A takarítók hivatalosan dolgoznak.

Rendelkezem felelősség- és kárbiztosítással.

Kulcsot kérek az ingatlanhoz a munkavégzés idejére.

Hétfőtől péntekig dolgozunk előre lefoglalt időpontban.

06-70-670-1826

hello@rendegykattintasra.hu