Szeretnéd végre egy olyan felületen népszerűsíteni a szolgáltatásodat, termékedet, ahol több mint 10ezer háziasszony szeretné a háztartás adta feladatokat egyszerűsíteni, automatizálni, kiszervezni és ahol a megjelenésed tényleg hasznot hoz neked?

Szeretnél egy olyan felületen bemutatkozni, ahol nem mint „reklám” jelennél meg, hanem mint együttműködő partner, és amelyen keresztül végre eléred a célközönségedet? Szeretnél egy olyan oldalon jelen lenni, amely hozzásegít a terméked, szolgáltatásod népszerűsítéséhez, és a célodtól függően vásárlásokat, megrendeléseket, ismertséget, lájkokat generál?

Kíváncsi vagy arra, hogyan hozott egy szakértői cikkem 3 új ügyfelet egy nap alatt Malek Ádámnak a Vorwerk gépek specialistájának? Vagy hogyan szereztem még több állandó vendéget a Villa Florencia panziónak Egerben? Vagy hogyan dolgozunk már egy éve közösen Petróczi Katalin párterapeutával úgy, hogy mindketten egymás promotálásával növelni tudjuk a követőbázisunkat? Ezt inkább majd az ajánló végén elmesélik ők maguk, ezért most engedd meg, hogy bemutatkozzam neked.

Oberling Léna vagyok, a Rend egy kattintásra háztartásvezetési magazin tulajdonosa.

Korábban a Németországban felépítettem egy olyan takarítócéget, ami a Golfclubok takarítására specializálódott úgy, hogy közben 1500 privátház takarítását is heti rendszerességgel végeztünk.  Majd miután visszaköltöztünk Magyarországra elhatároztam, hogy a Magyar Háziasszonyokat szeretném abban segíteni, hogy hogyan tudják a háztartásuk úgy modernizálni, hogy a lehető legtöbb mindent automatizálják, kiszervezzék vagy éppen a rosszul működő berögzült szokásaikat megváltoztassák, felülírják. Szerettem volna megtanítom nekik azt, hogy hogyan lehet egy stresszmentes háztartást kialakítani és fenntartani úgy, hogy közben nem váljunk a saját háztartásunk rabszolgáivá. 

Ez mellett van még egy szenvedélyem: megmutatni a szűkebb és tágabb környezetemben élő nőknek és anyáknak, hogy nem kell mindent tökéletesen csinálni, nem kell mindennek tökéletesnek lenni, hanem minden úgy jó és pont elég, ahogy nekik megfelelő. Hogy a háziasszonyi szerepkört nem kell olyan görcsösen venni, megélni, hiszen a tökéletességre való törekvés egy hatalmas akadály, melyet a legtöbb esetben képtelenség átugrani, és ezért ahelyett, hogy javítana a helyzetünkön, inkább csak ront.

Így született meg 2018-ban a

A Rend egy kattintásra azért jött létre, hogy legyen egy olyan közösség, ahol nőként, háziasszonyként önmagunk lehetünk. Vagyis nem tökéletesek, de kitartásban, akaraterőben, küzdésben és megvalósításban a legjobbak. Ebben a közösségben nem kell megfelelni, nem kell álarc mögé bújni és rejtőzködni. Itt nem ciki úgy vezetni a háztartásunkat, ahogy nekünk jó, ahogy nekünk megy, és itt nem kell úgy csinálni, ahogy mások szerint kéne. A rend egy kattintásra – egy szelet női lét, egy szelet háztartásvezetés, egy szelet kreativitás, egy szelet „kilogók a sorból” feeling, egy szelet tökéletlenség…..ez így egész…és ez pont jó, pont elég…

A Rend egy kattintásra egy márka, egy közösség és egy érzés….vagyis a tökéletlenül tökéletes nők, háziasszonyok közössége, ahol minden pont jó, pont elég….

Amikor elkezdtem vállalkozni, még nagyon naivan álltam a népszerűsítés dolgaihoz. Azt gondoltam, hogy egy Facebook hirdetést összerakni nem nagy kunszt, és az eredményhez elég egy sok követővel rendelkező “híres ember”, esetleg néhány szép és ütős kép, hiszen mások is így csinálják. Vállalkozóként mindenki belefut ebbe a tévhitbe, aztán lassan ráébredünk, hogy egy eredményes Facebook hirdetést mégsem könnyű dolog összedobni, és a „híres emberek” sem olyan eredményesek, mint ahogy azt mi gondolnánk. Te is kipróbáltad őket ugye? Elégedett voltál az eredményekkel? Azt kaptad a „híres embertől” amit vártál? Minden esetben? Tedd a szívedre a kezed, és őszintén válaszolj magadnak.

Egy-egy ilyen „mások is így csinálják” kampány után az eredményeket nézve a munkád, időd, energiád és a pénzed egyenes arányban állt a végeredménnyel, az általad elvártakkal?

A mai online térben és zajban kitűnni és feltűnni nem könnyű.

Akár termékről, akár kisebb-nagyobb szolgáltatásról beszélünk, nem könnyű felhívni magunkra a figyelmet.  Nem könnyű, de nem is lehetetlen. Csak jól kell választani együttműködő partnert.

Mivel tudlak támogatni?

Akikkel már együtt toljuk a szekeret a célig…..

Léna egy olyan blogger, aki hitelesen képviseli a saját területét úgy, hogy felelősséget vállal az általa közzétett tartalmakért, és nem csak egy alkalommal, hanem hónapról hónapra, évről évre. Ha egy kampány véget ér, ő akkor is hűen promótálja azokat a termékeket és szolgáltatásokat, amihez a nevét adja, mert neki nem „csak” egy reklám egy ilyen együttműködés, hanem valódi érték, amit állandóan táplál

Nagyon szeretek vele együtt dolgozni a Vorwerk termékek népszerűsítései során, mert nem csak lelkesen, hanem hitelesen tudja megismertetni a követőivel a termékeket, hiszen nap, mint nap ő is ezekkel a gépekkel takarít az otthonában. Örülök, hogy együttműködő partnerének mondható magamat.

Malek Ádám

Vorwerk specialista

Amikor először befészkelte magát a gondolat a fejembe, hogy keressem fel Lénát, azt gondoltam, hogy micsoda őrült egy ötlet ez. Miért lenne ez nekem kifizetődő. Aztán mikor az első népszerűsítő közös kampányunk véget ért, már tudtam, hogy az őrült ötletnek még lesz folytatása. A Villa Florencia Eger ma már rengeteg vendég foglalását élvezi, akik Léna ajánlása által találtak ránk. Nem kérdés, hogy a jövőben is Léna egyik együttműködő partnerei leszünk.

Dóczi Bircsák Simona

Villa Florencia Eger tulajdonosa

És hogy ne csak beszéljünk a sikerről, nézzük meg most a számokat is!

Facebook oldal követők

Követők megoszlása 

Felhasználók a blogon

 Oldalmegtekintések

Mit nyújtok Neked az együttműködésünk során?

Személyre szabott, életszagú, hiteles de mégis márkahű megjelenési lehetőséget a különböző felületeimen.

Előzetesen egyeztetett, a személyiségedhez, a márkádhoz leginkább illő, nem reklámszagú színes és érdekes formátumot úgy, hogy az a felülethez is passzoljon.

Személyes tapasztalatokat, a te termékedbe, szolgáltatásodba beletett személyességemet, hitelességemet, és persze szakértői mivoltomat.

Az együttműködési forma palettája hatalmas szélességben elérhető: Facebook képes poszt, Facebook szöveges tartalom, Instagram+InstaStory képes anyag, YouTube videós tartalom, blogbejegyzés stb.

Lenyűgöző Lénában, hogyan tud ennyi érdekes posztot kihozni egy hétköznapi, és (bocsi) unalmas, nemszeretem témából. Én, aki rendszerint csak átgörgetem a dolgokat, szinte minden posztját végigolvasom, mert szövegíróként nagyon tanulságos, mennyi kreativitás és ötlet van benne. Ezért szeretek vele különböző témákban együtt dolgozni. 

Nagy Timea Birge

Birge webszövegei

Léna egy tökre hétköznapi dolgot, mint a takarítás, amihez, ugye, a hülye is ért… (hát persze, hogy nem!) – teljesen más nézőpontba tud helyezni. Emellett nemcsak a lakása rendszerezett, hanem a gondolatai is. Ha valakire, akkor rá nagyon igaz a mondás: ha bent rend van, akkor kint is az lesz. Ezért ha olyan kampányt tervezek, aminek a célközönsége azonos Lénával, akkor mindig megkeresem, és együtt dolgozunk a sikerért. 

Himer Csilla

Vállalkozási pénzügyi szakértő - zsebedremegyek.hu

Miben lehetek a segítségedre?

Követőszerzés

Kampányok sikerességének növelése

Ismeretség növelése

Népszerűsítés

Termékek, szolgáltatások bevezetése

Ezekből az együttműködési lehetőségek közül tudsz választani  

Facebook, Instagram, Instastory

Maximum 100 szó terjedelemig, 1 hónap időintervallumban elosztva 3 db poszt képpekkel. A képet a megbízó biztosítja a posztokhoz, és az általam írott posztszövegekhez az információkat is. Az instastoryhoz én készítem a képeket és a tartalmat.

Minden felületen egyedi tartalom szerepel a partner által megjelölt linkkel  + a posztok megosztásra kerülnek a zárt csoportjaimban. A 3 db posztból egy meghirdetésre kerül 5.000 Forint hirdetési költséggel, melyet az összeg tartalmaz***

– 25.000 Forint*/3 poszt + termékminta vagy a szolgáltatáshoz utalvány  

YouTube, Facebook

Pár perces rövid videó a termék/szolgáltatás középpontba helyezésével, hozzá egy maximum 100 szó terjedelemben leírás és a partner által megjelölt link beágyazása. A videó fent marad a Rend egy kattintásra YouTube csatornáján, és többször megosztásra kerül a Facebook oldalain is.  

– Ár 49.000 Forint* / film + termékminta vagy a szolgáltatáshoz utalvány

PR cikk

Minimum 1500 szavas, hosszú, tematikus, vagy szolgáltató-specifikus PR cikk kifelé mutató linkekkel, mely a Rend egy kattintásra weboldal „beszerzési helyek” rovatában kerül határozatlan ideig elhelyezésre. A cikkhez 3-4 fotó lesz csatolva a megrendelő fotóiból és az általam készített fotókból. A cikk megosztása további 2 db Facebook és 2 db Instagram posztban 1 hónapon belül. A PR cikk megosztása 2 alkalommal 1 hónapon belül a Rend egy kattintásra két zárt facebook csoportjában. A 2 darab, facebook oldalon megjelent poszt közül az egyik bejegyzésnek a hirdetése 15.000 Forint hirdetési kerettel.***

– 69.000 Forint*/PR cikk + termékminta vagy a szolgáltatáshoz utalvány   

Vendégcikk más oldalakra, mint szakértő

Minimum 500 szavas cikk, melyben szakértőként vagyok jelen úgy, hogy beleszővöm a megbízó termékét és/vagy szolgáltatását. A vendégcikk a saját oldalaimon és csoportjaimban is megosztásra kerülnek több alkalommal úgy, hogy ajánlást is írok a megosztó posztban.

– 20.000 Forint* / cikk

Pódiumbeszélgetés – előadás

 Ár: 50.000 Ft-tól időtartamtól, témától függően – vidéki felkéréseknél 60Ft/km utazási költség**

Hosszútávú együttműködési csomagok

Az együttműködő Partner adja a cikkekhez, a posztokhoz és a hírlevelekhez az adatokat, a témát, és a képeket, melyeket az együttműködés megrendelése után egy kérdőív segítségével folyamatosan pontosítunk.

1 seprűs csomag - 1 éves időtartamra

  • 3 db PR cikk megjelenés, melyeket a megjelenés napján a Rend egy kattintásra Facebook oldalán posztban is megosztok és egy hét csúsztatással hírlevélben is kiküldök – a megjelent posztok 5.000 Forint hirdetési kerettel egy héten át releváns célcsoportnak hirdetve
  • 3 db Facebook oldal poszt
  • 3-3 db Facebook zárt csoport poszt (2 csoport)
  • 3 db Instagram poszt és storyban való megosztás
  • 1 hét Facebook borítókép
  • 1 hét Rend egy kattintásra weboldalán banner
  • 3 hírlevélben való megjelenés releváns témával

Éves díja 159.000 Forint – negyedéves részletfizetés lehetséges

2 seprűs csomag - 1 éves időtartamra

  • 6 db PR cikk megjelenés, melyeket a megjelenés napján a Rend egy kattintásra Facebook oldalán posztban is megosztok és egy hét csúsztatással hírlevélben is kiküldök – a megjelent posztok 5.000 Forint hirdetési kerettel egy héten át releváns célcsoportnak hirdetve
  • 6 db Facebook oldal poszt
  • 6-6 db Facebook zárt csoport poszt (2 csoport)
  • 6 db Instagram poszt és storyban való megosztás
  • 1 hónap Facebook borítókép
  • 1 hónap Rend egy kattintásra weboldalán banner
  • 6 hírlevélben való megjelenés releváns témával

Éves díja 259.000 Forint – negyedéves részletfizetés lehetséges

3 seprűs prémium csomag - 1 éves időtartamra

  • bemutató cikk megírása, mely felkerül a Rend egy kattintásra weboldal “beszerzési helyek” rovatába
  • az együttműködő partner logójának kitétele a weboldal fő oldalára
  • 6 db PR cikk megjelenés a weboldal, melyeket a megjelenés napján a Rend egy kattintásra Facebook oldalán posztban is megosztok és egy hét csúsztatással hírlevélben is kiküldök – a megjelent posztok 5.000 Forint hirdetési kerettel egy héten át releváns célcsoportnak hirdetve
  • 12 db Facebook oldal poszt
  • 12-12 db Facebook zárt csoport poszt (2 csoport)
  • 12 db Instagram poszt és storyban való megosztás
  • 1 hónap Facebook borítókép
  • 1 hónap Rend egy kattintásra weboldalán banner
  • 12 hírlevélben való megjelenés releváns témával
  • 1 alkalommal közös nyerményakció létrehozása teljes kampánnyal 

Éves díja 359.000 Forint – negyedéves részletfizetés lehetséges

*az árak bruttó összegek és áfa mentesek, mert a vállalkozásom még alanyi adómentes

**az utazási költség számításának kiindulópontja Erdőkertes, és az oda-vissza út km számával lesz számolva.

***amennyiben nem élnél a hirdetés lehetőségével, úgy a hirdetésre szánt összeggel csökkentett költséggel számolj a tervezésnél.