Gyakran ismételt kérdések

Csak bankkártyával lehet fizetni a Klubhoz való csatlakozást?

Igen, csak bankkártyával – így Neked és Nekem is egyszerűbb, és gördülékenyebb a tagságod nyomon követése.

Havi tagság esetén minden hónapban; éves tagság esetén minden évben ugyanazon a napon automatikusan meg fog újulni a tagságod, azaz le fog vonódni a tagdíj.

Éves tagság esetén erről a forduló nap előtt 3 emlékeztető levelet küldünk (1 hónappal, 2 héttel és 1 héttel előtte), hogy biztos szeretnéd-e folytatni.

Átutalásra, SZÉP Kártyás fizetésre nincs lehetőség, köszönöm a megértést!

Én csak bankszámláról tudok utalni? Lehetséges ez?

Átutalással tudsz könyvet, tanfolyamot vásárolni, tanácsadást igényelin.

Átutalásra átmenetileg/ideiglenesen sincs lehetőség akkor, ha a Klubhoz szeretnél csatlakozni.

Ha nincs bankkártyád vagy nem szeretnéd itt használni, akkor kérd meg egy közeli családtagod vagy ismerősöd, akivel meg tudod beszélni, hogy az övével jelentkezz – erre volt már példa a Klubban. Ha nem sikerül megoldani, akkor sajnos nem tudsz a Klub tagja lenni.

Nem fogadja el a rendszer a bankkártyámat, mi lehet a gond?

Master Card és Visa kártyát gond nélkül elfogad a rendszerem, ha ilyennel van gond, kérlek ellenőrizd a bankkártya lejárati dátumát, illetve hogy van-e rajta fedezet. Ha minden rendben, kérlek próbáld újra – előfordul hogy egyszerre sokan jelentkeztek, és lelassul a weboldalam.

Maestro kártyánál előfordulhat, hogy nem fogadja el, próbáld meg és remélem sikerül! Ha nem, akkor próbáld meg egy másik bankkártyával a jelentkezést.

2021. január 01. óta csak erős ügyfél-hitelesítéssel lehet online vásárolni – nem csak nálam, mindenhol.

Ez azt jelenti, hogy banktól függően vagy SMS-ben kapott kód megadásával, vagy alkalmazásban kell megerősíteni az online vásárlást. Ennek a részleteivel kapcsolatban kérlek, keresd fel a bankodat.

Külföldi bankkártyával tudok fizetni?

Ha a külföldi bankkártyád Master Card / Visa / Maestro, és minden adatot meg tudsz adni amit a fizetési rendszer kér (16 jegyű bankkártyaszám, lejárati idő hh/éé, 3 jegyű titkos kód a kártya hátulján), akkor igen.

Ellenkező esetben próbáld meg egy másik bankkártyával a jelentkezést.

Mikor lehet csatlakozni a Klubhoz?

Bármikor. Akár éjjel kettőkor is, amikor vágyat érzel arra, hogy változtass az otthonod állapotán.

Lehet szüneteltetni a klubtagságomat?

A tagság szüneteltetésére nincs lehetőség, csak a lemondására.

Hogyan lehet lemondani a tagságomat?

A tagságod bármikor le tudod mondani anélkül, hogy e-mail írnál!

Fiókom oldalon találod meg a következő esedékes terhelés dátumát, és mellette a “LEMONDÁS” gombot. Erre kattintva ki kell pipálnod, hogy szeretnéd lemondani a tagságod, és a “TOVÁBB” gombra kell kattintanod. Ezzel kész is vagy. 🙂

A lemondásról kapsz majd egy megerősítő e-mailt, amivel nincs teendőd.

Lemondás után is még egy ideig aktív marad a hozzáférésed, és meg fogod kapni a Klubbal kapcsolatos e-maileket a már kifizetett időszak végéig.

Ha egyszer lemondom, visszajöhetek bármikor a Klubba?

Igen

Ha lemondom a tagságomat, akkor meddig férek hozzá a tudástárhoz még?

A lemondással leállítottad az automatikus levonást, de mivel a havidíjat előre fizeted nem utólag, ezért még egy ideig aktív marad a hozzáférésed, és meg fogod kapni a Klubbal kapcsolatos e-maileket is a már kifizetett időszak végéig.

Például: ha április 22-én csatlakoztál/történt a legutolsó levonás, és május 02-án lemondod a tagságod, május 21-ig még elérsz és megkapsz mindent. 🙂 Május 22-én már nem lesz levonás, és aznap törlöm a fiókodat is (mivel ezt manuálisan csinálom, lehet 1-2 nap csúszás).

A lemondás sikerességét tudod ellenőrizni – ha a Fiókom oldalon a következő esedékes terhelés dátuma 0000.00.00, illetve az előfizetés állapota Lemondva, akkor minden rendben! 

Nem vagyok fenn a Facebookon, így is tudok csatlakozni?

Igen, mert a Rend egy kattintásra Tudástára egy olyan zárt felület, ami nincs kapcsolatban a Facebookkal. A klub tagoknak tartandó élő bejelentkezéseim skypon történik és utána ez is fel lesz töltve a tudástárba. Így ahhoz, hogy Klubtag lehess, nem kell fenn lenned a Facebookon.

Havi tagságról át lehet váltani éves tagságra?

Igen. Ha már tag vagy, a fiókodba való belépés után találsz egy Profil menüpontot, ott tudsz majd váltatni a havi és az éves díj fizetése közt.

Lemondás után vissza jár nekem a befizetett tagdíj?

Nem. Ha havi előfizetésed van, és hónap közepén mondod fel a tagságodat, akkor a fordulónapodig hozzáférsz a tudástárban lévő összes anyaghoz. Ha éves előfizetést választasz, és az év lejárta előtt lemondod, akkor az év lejártáig marad érvényes a hozzáférésed, utána automatikusan törlődik. Így valójában ki tudod használni a tagságod összes előnyét, de a következő díj már nem vonódik le a számládról.

Egyetlen esetben van visszatérítés, ha éves tagsággal jelentkeztél, és az első 30 napban jelezted Nekem e-mailben (hello@rendegykattintasra.hu), hogy szeretnéd lemondani a tagságod és visszakapni a teljes éves díjat. Ez csak akkor érvényes, ha először vagy tagja az Akadémiának – ha kihagyás után újrajelentkeztél vagy havi tagságról váltottál évesre, akkor nem. Illetve fontos, hogy írj Nekem.

A jelentkezési oldalon és a jelentkezést visszaigazoló levélben kihangsúlyozom, hogy automatikus levonással működik az Akadémia, illetve hogy a Fiókom oldalon bármikor le tudod mondani. Ezen az oldalon a következő levonás dátuma is szerepel, így minden lehetőség adott, hogy Te irányítsd a tagságod és a fizetést. Éves tagság esetén a levonás előtt 3 emlékeztető levelet küldök.

Fentiek miatt sajnos sem éves, sem havi tagdíjat nem tudok visszatéríteni.

Köszönöm a megértést és az együttműködést, kérlek kövesd figyelemmel a tagságod.

Lejárt a bankkártyám. Hol tudom az adatai módosítani?

Ezt az adatot is a Fiókodba belépve tudod megváltoztatni.

Nem működik a jelszó, nem tudok belépni a tudástárba, mit kell tennem?

Miután jelentkeztél a Klubba, vagy regisztráltál egy tanfolyamra, azonnal elküldöm e-mailben a belépési adataidat. Abban a levélben egy automatikusan generált jelszó van – amit használhatsz hosszútávon, vagy megváltoztathatod egy olyanra, amit jobban meg tudsz jegyezni.

Ezen az oldalon tudod megváltoztatni a jelszavadat >>

A későbbiekben bármilyen problémád van a belépéssel, arra az a megoldás, ha megváltoztatod a jelszavad.

Akkor is ha elfelejtetted, vagy ha bár jót írsz be de mégsem enged be; illetve akár be vagy lépve akár nem a jelszó változtatás előtt.

Kérlek, először olvasd el a jelszóváltoztatás lépéseit a fent linkelt oldalon.

Ha ezek után sem tudsz belépni, vagy nem sikerül megváltoztatni a jelszavad, írj Nekem a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címre.

Hogyan tudom megrendelni a könyveket vagy a tanfolyamokat?

A megrendelések leadása a  https://www.rendegykattintasra.hu  webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Pár perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors!

Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalamon feltüntetett árak bruttó árak. Semmilyen rejtett költség nincs. A szállítási költségről lejjebb olvashatsz.

Leadhatom telefonon a rendelésemet?

Nem, telefonon nem adhatod le a megrendelésedet, de az ügyfélszolgálaton kérdezhetsz, ha elakadtál a rendelésben. Az ügyfélszolgálat telefonszáma:+36/70-670-1826

Az ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 10-16 óráig érhető el, és a telefon másik végén kollégám vagy én, szívesen állunk mindenki rendelkezésére. 

Hogy lehet beváltani a vásárlási kupont?

A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot, és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Semmi gond ide kattintva új jelszót kapsz a Rend egy kattintásra oldalon lévő fiókodhoz az email címedre. A felhasználó név az e-mail címed lesz.

Hogy tudom törölni, módosítani a regisztrációmat?

Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adatodat, abban az esetben ezt megteheted az oldalra belépve saját felhasználói fiókodba.

A Rend egy kattintásra oldalon a „Bejelentkezés” menüpont alatt, a haztartasvezetes.hu oldalon a Fiók-ba belépve, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Ha könyvet rendeltél, akkor a csomagod a futárnak való átadása vagy a postára vitele hétfőn és csütörtökön történik. Tehát a csomagodat a megrendelés leadásának napjától függően kedden vagy pénteken várhatod. Erdőkertesi személyes átvétel esetén ez csak rajtad múlik.

Online termék rendelése esetén a megrendelés kiegyenlítése után 24 órán belül.

Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

Személyesen átvehetem a csomagot?

Igen, személyesen is van lehetőség a csomagod átvételére Erdőkertesen hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között. Személyes átvétel esetén szükség van időpontegyeztetésre, melyet a +36706701826 telefonszámon tudsz megtenni.

Ha nem tudod személyesen átvenni a csomagot, akkor válaszd a házhoz szállítást, vagy kérd valamelyik GLS csomagpontra a csomagot, vagy a postai szállítást.

Mennyibe kerül a szállítás?

Bizonyos könyveknél a szállítás ingyenes, de ezt a termékkartonon fel is tüntetem. Postai és GLS futárral történő megrendelésre van lehetőség, illetve postaládába, GLS vagy FoxPost csomagautomatába is kérheted. További információk a szállításról és annak költségeiről >> 

Külföldre is kérhetem a csomagot?

Igen, ha előre egyeztetünk. Ha Te külföldön élsz, és könyvet szeretnél rendelni, akkor előtte vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot. Erre azért van szükség, mert a külföldre való szállítás költsége elég magas, és ezért nem minden országba tudunk szállítani.

Az ügyfélszolgálatatot vagy a +36706701826-os telefonszámon, vagy a hello@rendegykattintasra.hu e-mail címen tudod elérni.

Lehet a Rend egy kattintásra ügyfélszolgálati irodában személyesen is vásárolni rendelés leadása nélkül?

Nem. Az ügyfélszolgálati irodában (2113 Erdőkertes) csak a leadott megrendelésed személyes átvételére van lehetőség. Csomagodért hétfőtől péntekig 10-tól 16-ig tudsz jönni előre egyeztetett időpontban.

Hol tudok rendelés nélkül vásárolni?

Előadásokon, rendezvényeken, személyes találkozókon.

Milyen bankszámlára utaljak, ha átutalásos fizetést választottam?

  • Kedvezményezett bankja: OTP Bank
  • Kedvezményezett neve: Rend egy kattintásra Bt.
  • Kedvezményezett számlaszáma: 11742441-21450338

Maradt még kérdésed?

Hívd az ügyfélszolgálatot: +36706701826
Vagy e-mailben küldd el a kérdésed nekünk: hello@rendegykattintasra.hu

Takarítási rutin lépésről lépésre

6 részes e-mail sorozat, amivel el tudod kezdeni

a saját takarítási rutinod kialakítását.

.

*** szülinapod megadása nem kötelező, viszont ha kitöltöd megleplek a jeles napodon