A tisztaság nem luxus, hanem alapvető követelmény,

még a vendéglátóhelyeken is.

Tisztaságról feketén-fehéren

szálláshelyeken és éttermekben

egy Tisztaságkritikus szemüvegén keresztül.

Valóban tiszta vendéglátóhelyek

Történetek feketén-fehéren

Ajánlat vendéglátóhely tulajdonosoknak

Pecsétes ágynemű, pókháló a sarokban, vízkőves zuhanykabin? Foltos asztalterítő, döglött legyek az ablakpárkányon, ragacsos és ételmaradványos etetőszék? Üres vécépapírtartó, bezárhatatlan ajtó, besárgult és kétes maradványok a vécéülőkén 300 Forintért? Madárszaros székek és asztalok a teraszon, újlenyomattal teli üvegek, vastagon poros növények?

Ismerős tapasztalatok egy-egy vendéglátóhelyre való belépésnél? Te is tapasztaltál már hasonló állapotokat egy étteremben, szálláshelyen? Egy-egy kirándulás alkalmával sas szemekkel kerested azt a nyilvános vécét, ahol viszonylagos tisztaságot találsz, de nem volt ilyen szerencséd?  

Valószínűleg igen, hiszen ezek gyakori problémák, amik miatt azt a bizonyos valóban tiszta vendégélményt nem tudjuk megtapasztalni.

Az általam ajánlott vendéglátóhelyekre garanciát nyújtok a vendégeknek arra, hogy az a vendéglátóhely kifogásolhatatlanul tiszta.

Azokban az éttermekben és szálláshelyeken, amiket az ajánlásaimban megtalálsz, valódi tisztaságélményben lesz részed, garantálom.

Kattints a lenti gombra, olvasd el az ajánlásaimat, pihenj olyan szálláshelyen, étkezz olyan étteremben, ahol valóban tiszta vendégélményben lehet részed.

Történetek egy tisztaságkritikus tollából

Kukkants be velem az éttermek, szálláshelyek, és más vendéglátó- és szolgáltatóhelyek világába a tisztaság szemüvegén keresztül. Itt minden a tisztaságról vagy annak hiányáról szól feketén-fehéren. Kattints a képek valamelyikére és mazsolázgass egy tisztaságkritikus írásai között kedvedre.

Ajánlásom

valódi garanciát nyújt a vendéglátóhelyek kifogásolhatatlan és makulálatlan tisztaságára.

Valóban tiszta?!

A hazai vendéglátóhelyek többsége tisztának mondja magát, mert ez nagyon jó vendéghívogató kijelentés. Viszont az odaérkező vendég gyakran tapasztalja azt, hogy az adott helyen a tisztaság terén sok a hiányosság.

Na de vajon, hogyan lehet megvalósítani a valóban tiszta vendégérzést?

Ebben a megvalósításban leszek segítségedre az útmutatóimmal, amit egy online vagy személyes konzultáció előz meg, hogy kimondottan az általad üzemeltetett vendéglátóhely takarítási folyamataira, és a meglévő takarító csapatra tudjak fókuszálni.

Nézd meg az ajánlatomat, és legyen nálad is a vendégnek valóban tiszta élményben része.